← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/71538

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Lapkritis

Sukurta: 2013-11-09 15:46:16

Istorija panardinta į laikmetį, kupiną baimės, kuria gal būt tuomet beveik kiekvienas daiktas kvėpuodavo ("Tačiau mano diplominis darbas užrakintas slaptųjų tarnybų seife."). O ką jau kalbėti apie žmones, net gi tuos pačius stribus, kurie gal ir valdžios tuometinės atstovai, tačiau patys tikriausi baimės broliai.
Kuo labiau gilinuosi į šį kūrinį, tuo labiau jis man patinka ir atskleidžia tų laikų dvasią.  

Vartotojas (-a): Kobixas

Sukurta: 2013-11-09 14:01:32

Dažnai baimės atsiranda tiesiog iš paprasčiausio nežinojimo...
tikrai ir pro užtemdytus langus spindulys prasiskverbia...

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2013-11-08 00:17:12

Patriotiniais motyvais. Tokiai rašinio temai? O kodėl ne? Prisipažinsiu, tikrai nesitikėjau, kad kas nors parašys ką nors panašaus. Kadangi esu iš „miškinių“ giminės :), tai galiu vertinti tik teigiamai. Tačiau konkurso organizatorius griežtai uždraudė bet kokias simpatijas :), tad mano vertinimai atsispindės baigiantis konkursui. Sklandžiai papasakota. O pabaiga su vilties spinduliu, kad to klaiko nebūtų :)

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2013-11-07 18:43:53

Pradžia lyg ir žadėjo nuotykį, laukiau kokių velnių... Bet su stribų išgąsčiu nuotykis ir baigėsi.
Įdomiai sugalvota, kaip perteikti pilietines mintis. Taiklus pavadinimas.


Švari kalba, klaidų nėra, bet žodžio „įtakoti“ Dabartinės lietuvių kalbos žodyne taip pat nėra. Tai neteiktinas dirbtinis žodis, vertinys iš rusų kalbos, bet jis keroja kaip piktžolė.






Daryti įtaką, turėti įtaką / įtakos, atsiliepti kam nors, daryti poveikį, paveikti ir kt. pagal stilių ir kontekstą. Čia tiktų, pvz., stipresniųjų pasėta, primesta ar pan. baimė.