← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/70804

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): xxxxx

Sukurta: 2013-09-13 17:51:57

Visų pirma, tau siūlyčiau nuo "MES" pereiti prie "AŠ, MAN", nes kai tu vartoji "MES", tu kalbi už mane ir kitus.
Taip, aš taip pat esu "heteroseksualas", bet visiškai nesutinku su TAVO nuomone ir nesiruošiu priklausyti TAVO armijai - "MES".
Jeigu tu nori mano asmeninės nuomonės, tai: aš neturiu jokių problemų ir nejaučiu jokio pavojaus dėl gėjų, jie yra tokie pat žmonės, kaip ir aš. Man visiškai nesvarbu ką jie myli, svarbiau yra tai, kad jie myli, nes yra tokių žmonių(?), kurie myli tik save.
Jeigu tu turi kokių nors problemų dėl jų; jeigu tau jie įkando, užkrėtė, apvogė, grasino nužudyti ar įskaudino tavo ego, tai patarčiau tau emigruoti į kokią nors negyvenamą salą.

Nejaugi tu nesupranti, kad problema yra ne išorėje, o tavo viduje.
Nejaugi tu nesuvoki, kad neapykanta gimdo neapykantą, pyktis - pyktį, o meilė - meilę. Ar tu suvoki kas yra "meilė"? Ne, aš nekalbu apie "seksą", kalbu apie MEILĘ pilnąja žodžio prasme: žmogaus meilė žmogui(ir bet kuriam kitam gyvam sutvėrimui).
Ar tu nesuvoki, kad kurstydamas ir skatindamas neapykantą, tu maitini "Šėtoną" iš savo delno?
Jau būtų laikas tai suvokti, kad mes esame ant šios žemės po saule visi vienodi ir turime tą pačią teisę į laimę.
Linkiu tau suprasti.

Vartotojas (-a): le_hawk

Sukurta: 2013-09-12 22:51:27

Apskritai, galima pasakyti, kad kaip mano straipsnyje ir rašoma - šiuolaikinėje visuomenėje iš tiesų tvyro daug heterofobijos, ir komentarai (kai kurių asmenų) tai aiškiai įrodo. Kai gėjus paskelbia apie savo orientaciją - jis guodžiamas, palaikomas, o jei būdamas heteroseksualus nutari pasiskelbti - tai esi apšaukiamas visokiais nelabai gražiais žodžiais, susilauki neapykantos, nesupratimo ir netolerantiškų antpuolių, esi parodomas vos ne kaip kažkokiu agresoriumi, tarsi kalbėjimas apie heteroseksualių žmonių problemas neduoda gėjams ar lesbietėms gyventi, skatina kažkokią neapykantą ir t. t. Mes jau apie savo problemas negalime kalbėti viešai? Tai kokia čia tolerancija? Komentarai aiškiai tai įrodo.

Ir keista, kad heteroseksualiam žmogui nutarus padaryti tokį "coming out", jam pradedama moralizuoti, auklėti, aiškinti kaip nukenčia gėjai su lesbietėmis ir t. t. Na bet gerbiamieji, čia yra straipsnis ne apie gėjus ar lesbietes (jei dar nepastebėjote), čia yra apie mus, heteroseksualaius žmones, mūsų patiriamą netoleranciją. Taigi, akivaizdžiai eilinį kartą matome, kad mūsų problemos ignoruojamos, lyg heterofobija iš viso neegzistuotų, tarsi mes neturime jokių problemų ir negalime apie jas prabilti viešai. Tai kur gi ta tolerancija, DRAUGAI?

Vartotojas (-a): Svoloč

Sukurta: 2013-09-12 17:08:36

Labai puikus ir viską paaiškinantis kvintos komentaras. Pritariu jam šimtu procentų. Gaila pats taip išreikšti minčių nesugebėjau, todėl rasyk.lt užsižiebė bevertė diskusija, kuri nuklydo į autoriui palankią vagą.
Nemanau, kad autorius įsiskaitys į kvintos komentarą atidžiai ir netikiu, kad jis suprastų problemos esmę, jis vis tiek užsispyręs, kaip tas gražulis šauks - vyrai, už Lietuvą, tai yra tvirtins, kad jo teisės neva yra pažeidžiamos.
O kvintai aplodismentai atsistojus.

Vartotojas (-a): xxxxx

Sukurta: 2013-09-11 19:30:27

Viešas autoriaus prisipažinimas dėl jo skatinamos neapykantos kitokiems, nei jis. Liūdna.

Vartotojas (-a): Langas Indausas

Sukurta: 2013-09-10 16:14:30

puikus darbas. Tiesa, nežinau kokiam žanrui jį priskirti, bet ne žanro apibrėžime esmė. Autorius šį kartą turėjo svarbesnį tikslą, negu savo literatūrinius sugebėjimus (jie akivaizdūs) atskleisti ir rašinyje (esė?) visiems (t.y. homo ir hetero) taik(l)iai papasakojo, kas jam ant širdies gula. Pasinaudodamas parodijos ir satyros elementais ir neputodamas pykčiu, parodė dabar madingą pataikavimą Vakarų " kultūrai". Nesiekiu paneigti Vakarų pasiekimų, bet "tai", kas dabar mums ir mūsų vaikams brukama yra visai "kas kita", nes tai yra propaganda, o ji savaime jau yra blogis. O ir vykdoma ji labai apgalvotai ir klastingai. Bijau, kad tradicinė šeima ir tradicinė meilė greitai taps atgyvena... Bet va, tuoj ateis profesorė (tik kieno?) aušrinė marinė ir apšauks mus čia diskutuojančius homofobais ir kvailiais. Va toks ir yra "kiečiausias" jų argumentas... O aš tokiems profesoriams(ėms) atsakau: tegyvuoja meilė, taika ir šeima su Tėčiu ir Mama.

Vartotojas (-a): miaumiau

Sukurta: 2013-09-10 15:45:47

teksto neperskaiciau, video pusiau pažvelgiau, verkia vaikas, nežino ko verkia... toks vaizdas dar 100k. gali eiti į vieną, ar į kitą puse,... vyro kaip ir nebus, iš tėliuko, bet aktorinis jau yra...

Vartotojas (-a): klajūnė

Sukurta: 2013-09-11 13:04:50

Teisingas darbas

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2013-09-10 12:38:45

„Nelabai panašu į esės žanro tekstą, labiau į straipsnelį kuriuo norima iššaukti diskusiją. kaip literatūrinis žanras esė - man atrodo bevertis, niekinis“ (Kvinta) ;-)

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2013-09-10 11:24:29

...pritariu Medinio jogo pasisakymo paskutiniam sakiniui.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2013-09-10 10:43:03

nelabai panašu į esės žanro tekstą, labiau į straipsnelį kuriuo norima iššaukti diskusiją. kaip literatūrinis žanras esė - man atrodo bevertis, niekinis.
na, o kas liečia turinį ir dėstomas jame mintis - tai, lyginate skirtingus dalykus, mat video medžiagoje kalbantysis sprendžia savo vidinį konfliktą, kurį sukūrė visuomenės reakcija (aplinkos reakcija) į tai, kas jis yra (panašu kad jis gėjus tikrai iš prigimties.) tai gi - jo medžiaga nėra meninė, ji publicistinė, ir pateisinama, juk jis ant suicido slenksčio dėl to, kad visuomenė nepriima jo tokio, koks jis yra.
O JŪS? ar bukas ar apsimetate? na pradžiai KIEK jūsų draugų jus ištrėmė į atstumtųjų ratą, kiek praradote draugų, ar tėvų meilę, kada prisipažinote savo seksualinę orientaciją? tai gi, nemalkite šūdo...
aš turiu bendro su tuo vaikinuku tiek - jis gėjus, o aš heteroseksualas, bendro tai - tiek jam tiek man yra nepriimtina ir atgrasu, sunku, ir neįmanoma santykiauti su ne tos lyties atstovu, tiksliau su svetimos lyties atstovu, man svetima - ta pati lytis, kaip jam svetima - priešinga lytis, tai štai tiek bendro. abiems taip pat atgrasu ir nesuvokiama,o jam sunkiau, kad dėl to, kad jis yra Gėjus, o ne Heteroseksualas, nuo jo nusisuka draugai, kaimynai, tėvai, ir ką jam daryt, ar tokiems kaip jie?.. diskriminacija darbe, ir t.t. štai jums ir paaiškinimas KODĖL? tie žmonės pradėjo viešinti savo orientacija, ir gerai daro, juk geriau spręsti savo vidinį konfliktą taip, nei praryti saują vaistų, pasidaryti auksinę adatą* - narkotikų mirtina dozė, trumpiau tariant, spręsti tą vidinį konfliktą suicido keliu... Ar esate tokie Buki ponai, ar tik apsimetate?..

taip viskas atrodo šiurpiai, kad geriau būkite jogais, nereiks visai jokio sekso - seksualinę energiją transformuokite į subtilesnę - emocinę intelektualinę ir realizuokite ją kurdami, darydami - (tirdami atrasdami ir rašydami) mokslinius atradimus, pažindami save būtyje ir būtį...
hi hi, tada SUSIDURSITE su sunkumais tokio pobūdžio:
"Mano namuose gyvena tik mano šuo, o
mano aplinkinių (kaimynų, miestelėnų) galvose
gyvena iškrypęs protas..."[/i] :D

bet galite jų nepaisyti, galite nelaukti jų meilės, ar geranoriškumo, o palikti juos, kaip visiškai nereikalingus, sau nereikšmingus sutvėrimus, ir su jais kartu jų visas tas nuomones, tai gi,matote, gėjai dar su jumis skaitosi, paiso jūsų nuomonės, bando ieškoti kompromiso, pasakoti ką jie jaučia savo viduje, NES jūs jiems brangūs, o jei būtumėte niekniekiai, jie sau gyventų ir jūsų nepaisytų, sakytų "štiš smirdžiai", o ne bandytų aiškinti, aiškintis ir ieškoti kompromiso - juk jūs jiems brangūs, ir jūsų nuomonė brangi - susimastykite. :D

aš jei būčiau gėjus, ne ne, lesbietė, tai visai nusispjaučiau, ką jūs apie mane galvojate, ir t.t. ir nedemonstruočiau, ir neaiškinčiau kas esu, o jei kas dar pasijuoktų, rodydamas pirštu, ir šaukdamas į nugarą "va žiūrėk, čia lesbietė eina" kokiam hereroseksualui, tai sakyčiau, " žiūrėk žiūrėk, va heteroseksualas stovi ir skęsta savo lytiškume, rodos, kad naktį nepasitenkino su savo heteroseksuale, tai prie manęs pristoja, gal pasitenkinti taip tikisi, iškrypėlis kažkoks..." (tikriausiai jis mane sumuštų tada - nemanote?..)

tai gi - neapsimetinėkite durniukais, ir džiaukitės, kad aš ne lezbietė.
:)

štai taip mielieji, jūs skęstate savo lytiškume, ir jei gėjai, lesbietės niekada nebūtų laviravę ant suicido ribos, niekada nebūtų dėl to, kad jie tokie atleidinėjami iš darbų, ar praradinėję draugų, tėvų meilės netekę ir panašiai, jie nespręstų to savo diskomforto (dvasinio, fizinio ir psichologinio - visų aspektų kartu) pradėdami apie tai kalbėti, o ne slėptis, bijoti savęs. argi tai yra taip sunku suprasti?... apsimetate bukais ir pradedat ironizuoti, tiesiog tyčiotis rimtais veidais, lyg būtumėte tokie silpnapročiai ir nesuprastumėte apie ką ir kodėl žmogus kalba.


na, o kalbant apie ESMĘ, tai yra, apie Jūsų publikuojamą tekstą, tai jis ne literatūriškas, oi ne. foruminis toks.