← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/6878

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2006-08-16 22:19:12

juokas pro ašaras. jei rimtai- sakinys; "Smalsumas anksčiau ar vėliau palenks ją prie jūsų veikalų, ir mergina, užmiršusi šukuosenų maratoną bei flirto sportą, ims domėtis Lietuvos istorija."- tiesiai į dešimtuką. Visa kita man nepatiko.

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2006-08-16 18:44:37

O, atsiprašau, tikrai ne taip supratau. Pasirodo, tiesiog tiesiog karštas sultinys iš puodelio išliejamas į veidą... Atsiprašau, tikrai kitaip supratau.
Ir dėl nepatikimo ne visai tiesa. Rašiau gi, pats pasakojimo būdas, stilius patiko. Ir su turiniu iš esmės sutinku, tik sakau: ne Bumblauskas tai, bent jau aš manau- ne Bumblauskas:)

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2006-08-16 10:16:24

Taip, humoras, bet kažkoks dar nesuvaldytas, mano nuomone, ar aš nelabai supratau. Tarkim, čia tas triukšmas vienu ir kitu atveju kiltų dėl išsivėmimo? („jūs tik šliūkšt ir išliejat chemikalais prasmirdusį viralą ant soliariumo spindulių myluoto veidelio“). Nuo to fakto iki sąvokos „kūno sužalojimas“arba plastinės operacijos man kažkoks nepaaiškinamas šuolis.
O stilius man patiko, žaismingas toks. Beje, kliuvo ši vieta: choleriškai išpuoselėtus sėdmenis kratančią. Ar ne logiškiau būtų: išpuoselėtus sėdmenis choleriškai kratančią?
Taip, ir pavardę keisčiau. Tikrai keisčiau.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-08-15 23:08:22

Geras jumoras...juokiausi, bet paskui atsiminiau jog tokioje tikrovėje maži juokai BŪTI NE BUMBLIAUSKU...IR GRIAUDŽIAI PRAVIRKAU...ačiū ,tikrai labai patiko...