← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/68219

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2013-04-17 13:56:06

Taip, tada visos disertacijos – tik esė ;-)
Bet ne atvirkščiai.

Vartotojas (-a): Algmar

Sukurta: 2013-04-11 15:51:08

Vlabur. Tai yra esė, liet. TYRIMAS, dargi klasikinė: 1) suintrigavimas, primenant jau svarstytą temą, 2) temos ir būtinumo tirti pakartojimas, 3) būtent tyrimas – įvairūs esamos padėties aspektai, 4) savaime išplaukianti išvada: reikia aiškintis, tartis.
Nėra reikalo laukti b.d. To, kas jau pasakyta, daugiau negu pakanka nuomonei ir siūlymams pareikšti, ir ne viena eilute. O jei kam tai nerūpi – ir 3x b.d. nepadės.

P Aibutis. Čia ne kritika sumaišyta su pasiūlymais ir viena kita gera mintis, o esė – reikalo tyrimas. Aiškinama padėtis, kas, kodėl negerai, svarstoma, kaip gerinti tą situaciją. Ir nėra jokio reikalo nei prasmės esė kažkur kelti. Jei esė ką paakina, gali diskutuoti ir čia, ir kur tik nori.

Spilgute. Taisyklės – ne šventų karvučių banda. Šimtus metų jos keitėsi ir dar keisis, ypač tokios nepraktiškos, kaip Samogitios žemaičių „nustatytos“. Juk norėtumėt, kad Jūsų eilėraščiais gėrėtųsi kuo daugiau skaitytojų? Tai teks dar pilstyti ir perpilstyti... O Jūsų užrašymai jau telšiškiui, ne tik raseiniškiui kliuvinės. Idealo nepasieksim, bet gali būti daug geriau, panašiau. Pastebėjau rašykuos Anos Brydės – kur „nusikalsta“ Samogitijai, gaunasi sklandžiau... :)

Vartotojas (-a): P Aibutis

Sukurta: 2013-04-11 12:54:51

Kritika sumaišyta su pasiūlymais. Yra ir gerų minčių. Manau visa tai reikėtų perkelti į diskusijų skyrių.
O kalbėti yra apie ką. Laukiame B.d.

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2013-04-10 21:51:16

Tik čia ne ESĖ

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2013-04-10 21:50:39

Kai b.d., tai ir kalbėsimės. Ką čia įsiterpinėti monologe ;-)