← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/6666

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Kamėja

Sukurta: 2006-08-06 08:31:32

Dėkoju už atsiliepimus. Kaip matau - man pavyko visai neblogai, turint omenyje, jog šį kūrinį parašiau per kelias valandas. Tiesiog tai labai artima tema man. Pastaruoju metu labai susidomėjau indėnų kultūra, jų gyvenimu. Jaučiu, kad tai tiesiog dalelė manęs, todėl aprašyti taip toli nuo mūsų vykusį gyvenimą nebuvo sunku. Beje, dėkoju Vlabur už pakištą mintį:) galbūt ateityje Jūs išvysite kiek kitokį šios istorijos variantą, kai įvykių centre atsidurs kita tauta - senovės lietuviai. Taigi, laukit ir kito šio kūrinio varianto:)

Vartotojas (-a): Puella

Sukurta: 2006-08-05 23:55:18

Labai patiko. Puikiai autorė pasirinko temą, juk ne taip dažnai rašoma apie indėnus. Įdomu buvo skaityti, graži ir liūdna istorija. O paskutinė eilutė tikrai puikiai užbaigia šią poemą.

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2006-08-05 14:00:03

Sunku ką ir pasakyt. Na, bet bandysiu. Tema pasirinkta egzotiška. Iš kur ji pažįstama? Tikriausiai iš filmų, o kad kažką parašytum labai autentiško, reikėtų tą temą gerai išnagrinėti, kitaip tariant „pagyventi “ joje ( tas pats ir komentuojant kūrinį- negaliu gerai pakomentuot, nes nepažįstu indėnų gyvenimo).
Siužetas gana dažnas- mylimuosius išskiria mirtis. Persikūnijimo motyvas irgi neraetas.
Taigi kažko labai labai naujo lyg ir nerandu. Be to, nors kūrinys pateikiamas kaip poema, kažin ar ne geriau būtų skaityti kaip pasakojimą proza?
O patiko gana sklandus kūrinio stilius, aiški mintis. Tai mano nuomonė:)