← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/63747

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): pabiruogė

Sukurta: 2012-07-26 11:09:09

Stebiu,neidelizuoju praeities.Visais laikais buvo perkamos ir parduodamos meiles,tačiau niekada nebuvo taip atvirai ir gana gašliai propaguojamas, idealu statomas seksas ir pinigai...Atviro sekso revoliucija praejo Europoj, kuri veliau atejo į Lietuvą. Tikiu, kad ir čia ji laikina, bet šiuo metu yra taip kaip yra ir koktu iki ašarų , kai trylikametės atvirai siūlo....
Dėkoju visiems komentavusiems.

Vartotojas (-a): Laumė Maumas

Sukurta: 2012-07-26 01:48:57

Tiesa yra sąlyginė sąvoka ir kiekvieno tiesa bus kitokia. Man tai panašu į moralizavimą ir praėjusių, idealizuotų laikų nostalgiją. Tie laikai anaiptol, nebuvo tokie, kokie piešiami. Konstatuoti faktą gali beveik kiekvienas, bet reiškinio priežastis- retas. Jei jau renkatės tvoros pusę, o ne bandote aprėpti abi puses, įdomiau man būtų žvilgtelėti į tą pusę, kurioje toji neraustanti mergelė, o ne davatkėlė, kurios mintis ir taip, atrodo, gebu skaityti:) Norėčiau sulaukti tęsinio, tik jau iš kitos perspektyvos :) Labai tikiuosi, kad nepyksite už mano nuomonę, kuri nebūtinai yra teisinga:) įdomi būtų diskusija šiuo klausimu :)

Vartotojas (-a): skroblas

Sukurta: 2012-07-25 22:43:22

Mechanika gerai, bet savo vietoje. Na ten, kur stumokliai, cilindrai, alkūninis velenas, smagratis, įvairūs tepalai ir t.t. Seksas be meilės yra tik mechanika.
Geras eilėraštis. Tiesos pasakymas nėra moralizavimas, o tik kiekvieno žmogaus pareiga kartais priminti TIESĄ. Netgi nepatogią.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2012-07-25 22:01:45

Šaunu. Aktuali tema, gerai išvingiuota. Kaip vyras laikausi dar ir kitokio principo - koks gi tu vyras, jei nėra eurų? Na, tegul litų. Man tai būna stresas... :(

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2012-07-25 19:21:08

Provokacinis tekstas tuoj padalins skaitytojus į dvi stovyklas. Be abejonės, prisidedu prie Autorės ir kitų, neva, moralizuojančių. Laikai priklauso nuo to, kiek žmonių turi poziciją ir kiek - užsimerkia prieš degradavimą. Apgailėtina, kai vyrai teišgali meilę pirkti, o moters dėmesio užkariavimui kitomis priemonėmis jų kinkos per skystos. Ar norėtumėt, kad sesuo už eurą, dolerį, litą? Nejaugi nusispjaut? Juk visos plaštakės yra kažkieno dukros, seserys, o svarbiausia - gentainės. Vienintelis tikro vyro bruožas, kad jis nesutepa nepagarbiu elgesiu moters. Savo laimei, teko tokių sutikti.

Anonimas

Sukurta: 2012-07-25 16:06:24

Tai tik žmoniukų visokių pasitaiko, o nuotakos virpulys - galingas, jis nugali šimtmečius :)
Mintys skaudžios, bet nuoširdžios.

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2012-07-25 14:16:04

na na
moralizuojam?
reiktų labiau pasidairyti
ir pagaliau pamiršti tą posakį
o vat anksčiau taip buvo

žmonės nesikeičia

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2012-07-25 13:11:26

Labai miela.
O nerausta todėl, kad smarkiai grimuojasi... :)

Vartotojas (-a): juodvarnis

Sukurta: 2012-07-25 13:00:17

Nagi šauniai. Ir aktualiai.