← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/61749

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nenumeruojant

Sukurta: 2012-03-27 15:27:31

Kai kur pakoregavau skyrybos ženklus. Taip pat pastebėjau, kad daugtaškių padauginta. Remarkas siūlyčiau išskirti pasviru šriftu. Beje, jei jos yra įsiterpusios ne tiesioginėje kalboje, o po jos, ir yra rašomos atskiroje pastraipoje, skliaustų nereikia.
Įtakoti --- daryti įtaką;
Apdarus užsidėjęs --- apdarus apsirengiam, ne užsidedam :)
PONIA I (apkalba) --- šįsyk remarka, mano nuomone, nebūtina.
Apskritai, ne visos remarkos būtinos. Man net atrodo, kad reikėjo pasirinkti kitą literatūros žanrą: dramai būdingi labai ryškūs veikėjų charakteriai, konflikto užuomazgos jau atsiranda kūrinio pradžioj; taip pat remarkų labai daug, o tai rodo, kad aplinka labai svarbi. Konflikto apskritai nėra, o į komediją taip pat nelabai panašu...
Taip pat pakoreguoju tą vietą, kur Žorž deklamuoja eiles — palikti tokių didelių tarpų nereikia.
Karininkas net ir sakinio vidury rašomas didžiąja raide. Tačiau tai ne vardas, o pareigos... Nebent blogai supratau.
.......... --- kai kur paliekami tokie daugtaškiai. Tokių nėra lietuvių kalboje...
apie tragedijos, komedijos ir dramos ginčą --- tragedija ir komedija priklauso dramai, tai du jos žanrai; tad ginčytis gali tik tragedija ir komedija.

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2012-03-27 07:48:23

Laba diena. Čia jau rimtai.