← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/61401

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Nežinomas Dievas

Sukurta: 2012-03-11 12:17:12

Įdomu,ką reiškia tas - Taip sau.Tai galbūt norėjote parašyti - Šiaip sau,bet neišdrysote.

O dėl kablelių - jų vartojimas Lietuvių kalboje yra didelis mokslas.Dėl pasikeitusių aplinkybių mano gyvenime, to mokslo neišmokau, todėl vartoju kablelius taip kaip ir Anglų kalboje,kur nėra tokių baisiai sudėtingų nustatymų, kada galima vartoti o kada ne.
Aplamai,Lietuvių kalbos gramatika yra per daug sunki,tam nematau logiškų paaiškinimų.Dėl to ir nesistebėkite lituanistai,kad Lietuvių jaunimėlis nebemoka jos...

Vartotojas (-a): Nežinomas Dievas

Sukurta: 2012-03-11 12:10:26

''supynėse > sŪpynėse'' Negaliu sutikti.Juk nesakome - Sūptis,sakome - suptis.Dėl to nesutinku.

Vartotojas (-a): nenumeruojant

Sukurta: 2012-03-10 22:46:38

Ieškojau, bet matyt blogai :) šiaip rečiau vartojamas nei tas antrasis variantas ir... Man tiesiog gražiau skamba. Tad atsiprašau ir pataisau ;)

Vartotojas (-a): Nežinomas Dievas

Sukurta: 2012-03-10 22:26:48

http://www.zodynas.lt/terminu-zodynas/s/sugedyti

Manau,čia jūs klystate dėl to sugėdinimo - netikiu,kad sakyti SUGĖDYTI yra klaidinga.

Vartotojas (-a): Nežinomas Dievas

Sukurta: 2012-03-10 22:20:54

Sugėdytos = sugėdytos (Jau čia manęs niekas neįtikins kad reikia sakyti kitaip)
Dėl smėlio nesiginčyju

Vartotojas (-a): nenumeruojant

Sukurta: 2012-03-10 21:34:27

Šinkariukas ir Valiukas dar neįtikino, tad pirmasis ir paskutinis posmai man neatrodo būtini :) kita visai patiko. Ypač vieta apie dramblio ašaras :) smėlį — smėly; sugėdytos — sugėdintos ;)