← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/58517

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2011-11-13 14:58:17

Prie teksto reikėtų padirbėti. Atrodo, pasakotojas yra parke sėdintys vyras, tačiau kartais jis persimaino į visažinį pasakotoją, stebintį iš šalies. Prie prisiminimo pereinama tikrai netolygiai. O ir iš cinamono bei vanilės kvapų dažno minėjimo tikėjausi daugiau. Dabar jie prie nieko neprisieti.
Tačiau bandymas neblogas. Labai gražiai sužaista su gyvenimo ratu.

Vartotojas (-a): kristyan

Sukurta: 2011-11-04 19:10:21

Kas grėbė lapus? Moteris ar jaunuolis? Dialogas neatspindi amžių skirtumo. "Šalia šio vyriškio jis jautėsi keistai. Kalba taip, tarsi būtų senas pažįstamas." - kas prie ko jautėsi keistai? Iš kur vėliau atsirado "ji" - nėra jokios nuorodos, jog pereinama į prisiminimus, neaišku, kas prisimena. Pasakojimas nerišlus, nevaizdingas, yra stiliaus, rašybos ir skyrybos klaidų.

Vartotojas (-a): Liusija

Sukurta: 2011-11-04 13:58:49

Lyg besikartojanti istorija, kurią galima skaityti ir skaityti.........

Vartotojas (-a): Laukinė Obelis

Sukurta: 2011-11-03 22:45:20

Tekste radau kažką žavingo, bet istorija per silpna. Būna, paskaitai kūrinį ir lieka istorija ilgam, po to, apie ją galvojant, priešaky viskas dar stipriau matyti nei beskaitant. O šį kartą paskaičiau ir pamiršau. Liko tik... kvapas, cinamonas, vanilė... O gal tiek ir pakanka?

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2011-11-03 13:24:47

...užsuko...romantikos pilnas rudens lapų ir prisiminimų šokis... palaipsniui įsuko

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2011-11-03 10:55:57

Ir vėl upė. Ir vėl ruduo.

...taip ir sukasi pasaulis...gražiai susiskaitė...