← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/58436

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kristyan

Sukurta: 2011-11-05 11:56:57

Beje, šis tekstas panašesnis į esė, bet ne į novelę.

Vartotojas (-a): kristyan

Sukurta: 2011-11-04 20:10:31

Pasakotojas intelektualus, tačiau, koks šio pasakojimo tikslas? Kur yra intriga? Koliažo principu sudėlioti vaizdai, kuriuos turėtų jungti vienas pagrindinis klausimas. O jo nėra, to būties prasmės klausimo įtampos. Ir pasakojimas nepagrįstai žaismingas.

Vartotojas (-a): Laukinė Obelis

Sukurta: 2011-10-31 17:45:31

Buvo gera skaityti. Gera pagaliau konkurse sulaukti kūrinio, kurį skaitau ir tikiu kiekvienu žodžiu.
Nepaisant kai kurių leksinių-semantinių netikslumų, beveik neturėčiau prie ko prikibti, išskyrus tai, kad čia, kaip ir kiti sakė, ne novelė. Vaizdelis, minčių etiudai, apmąstymai - labai smagiai, labai gerai, labai įdomiai, bet iki novelės dar trūksta.

Anonimas

Sukurta: 2011-10-29 23:53:17

Labai gera pradžia geram kūriniui. Vis tik, mano nuomone, jei tai novelė dar daug trūksta. O ir pabaiga jau buvo aiški nuo pat pradžios. Tačiau, kaip ir minėjau pradžioje, visa tai gali pavirsti gražiu su filosofijos prieskoniais kūriniu... Kūriniu, kurio su didžiuliu nekantrumu laukčiau.

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2011-11-06 14:07:29

Taip, esė. Novelės maža. O klaidelių yra.
Nepaisant to, toks ramus tekstas. Kaip upės tekėjimas tylią rudens popietę.
Labai gražiai įpinta konkurso tema. Taip natūraliai.