← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/57978

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2012-03-13 15:46:47

Neskaitant to, kad siužetas man pačiam artumo nesuteikė (neturių tokių potyrių), lengvai įsitraukiau į kūrynį: diologai puikiai padėjo pajusti kiekvieną veikėją, o pabaiga, kiek netikėta,- šaunus darbas.

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2011-11-04 16:17:29

Be galo gyvi, puikūs dialogai. Veikėjų paveikslai kaip novelei - išgryninti. Nereikia išplėtoti, užtenka rasti keletą detalių, kurios tiksliai nusako veikėjo charakterį. Šitai matau šiame tekste.
Sunkiai įsivaizduoju, kodėl vaikas raides parašė atbulai ir kaip jam čia tai gavosi, bet juk tai ir yra interpretacijos originalumas :)

Vartotojas (-a): Medis

Sukurta: 2011-11-01 09:13:28

Visa istorija sudėliota it iš atskirų gabaliukų, pokalbių. Pritarčiau kristyan (mano galva čia veiksmas vyksta mieste, ne kaime) :)

Vartotojas (-a): Laima

Sukurta: 2011-10-25 16:28:57

labai smagus, taip lengva skaityti ir toks artimas (ypač apie susipykusius batukus)

Vartotojas (-a): kristyan

Sukurta: 2011-10-20 14:31:12

Neatsakyta į temą. Ruduo iš kairės - netikėtumas. Čia kalbama apie senelės ir anūko santykius. Neįsivaizduoju virbalų ir lietaus tiksėjimo. Čia pavasaris ar ruduo? Jei močiutė moko, turėtų pasakyti, kad karvė ėda, o ne valgo žolę. Nemotyvuota pabaiga - vaikas negali suprasti rudens atėjimo iš kairės.

Vartotojas (-a): Žiogas

Sukurta: 2011-10-13 11:24:29

Smagus tekstas, gyvas pasakojimas. Taisyklinga kalba. Išgrynintas stilius.
Gal mamos ir močiutės personažams pritrūko detalių, kurios tarp šių personažų sukurtų kontrasto, skirtingumo įspūdį, bet užtat ryškiai atskleistas pagrindinio veikėjo Domuko chrakteris (gal nublankinus kitus šis atrodo net patrauklesnis?).


Puiku.

Anonimas

Sukurta: 2011-10-09 17:42:02

Jei zmogus kaip zmogus, jis ir turi buti truputi neraliuotas ir raliuotas :), toks vaizdas, kad yra kas negirdejęs kaip vaikai kalba, vienas kitam "galvas kapoja", "smaugia", "staugia", "kilinasi", "cipinasi", graziausiu epitetu "kruvos" ir nebutinai tevu zodzius atspindi, bet velniskai girdi, "traukia zodzius" ir juos ivairiai naudoja.

Anonimas

Sukurta: 2011-10-09 04:20:31

Bus, dar bus Domukas žmogus :) Mokslas galingas...

Anonimas

Sukurta: 2011-10-09 03:10:52

neraliuotas, ~a vartojamas ir tiesiogine prasme - tai gyvulys, nepripratintas laikytis bandos, paklusti piemens, raliavimui išgenant, pargenant. Apie žmogų - perkeltine prasme. Šnekamojoj kalboj vartojamas dažnai.

Vartotojas (-a): Laukinė Obelis

Sukurta: 2011-10-08 23:42:03

DLKŽ:
neraliuot|as, ~a (1)
šnek. nemokantis tinkamai elgtis