← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/57753

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Liepsnelė

Sukurta: 2011-10-27 21:51:29

Kiekviena mintis turi savo temą.
Tiesiog nežinau kokios temos ieškojote mano kūrinyje, bet ačiū, kad nepatingėjote skaityti.
Ir dar noriu išreikšti savo nuomonę, kad nebūtina „ iš kairės“ kartoti dešimt kartų, jį reikia pajausti.

Vartotojas (-a): kristyan

Sukurta: 2011-10-20 15:05:37

Ne į temą.

Vartotojas (-a): Girinukas Mi

Sukurta: 2011-10-06 11:13:29

Panaudota per daug jungtukų "ir". Reikia nereikia šis jungtukas pridedamas, lyg lydimasis sakinio ženklas. Gramatinių klaidelų, kablelių ne vietoje pasitaiko. Reiktų tekstą pataisyti. Nesupratau perėjimo nuo senelio prie pagrindinės herojės aprašymo. Įvyko staigus minties peršokimas.
Bet kažkas tekste yra, tokio hipnotizuojančio ir sukrečiančio. Tokio realaus, įtikinančio, ypač pabaiga.

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2011-09-29 18:19:01

„Klūpėdama ant neseniai išplautų medinių nedažytų grindinio lentų jaučiau“ - grindinys negali būti iš lentų. Iš jų gali būti tik grindys;
„Operuosiantis gydytojas buvo patrauklus vaikinas, su galva, visada geros nuotaikos, besišypsantis. “ - būtų labai keista, jei vaikinas būtų be galvos.

Maldų pavadinimus derėtų išskirti kabutėmis, o pačios maldos žodžius rašyti pasviruoju šriftu.
Tekstas man nesisieja su novele. Taip, glaustas pasakojimas, bet nėra nei konflikto, nei intrigos. Ne veltui į konkurso skelbimą įdėta nuoroda į puslapį, kuriame galima rasti novelės apibrėžimą.
Kairės man buvo mažoka. Gal reikėjo daugiau nuorodų. Pavyzdžiui, duris į senelio kambarį mergaitė matė pasisukusi kairėn, moterį po avarijos paguldė kairioje palatoje, o tada kairys smilkinys. Ruduo - taip, yra. Ir ne tik kaip metų laikas. Kaip užsnūdimo, išėjimo, laikino sąstingio, pasiruošimo pokyčiams ir rimties metas.

Tačiau tekstas neblogas. Gal vietomis prasimuša šnekamoji kalba (kaip kad vietoje apie galvą), tačiau nuoširdus, apie individualią patirtį. Man labai patiko sagos. Reikėjo teksto pabaigoje prie to grįžti. Reikšminga ir vaizdinga detalė. Gal vėliau „vyrą su juoda suknele“ derėtų įvardinti kaip kunigą. Kai kalbama iš vaiko pozicijos - taip, žavu šitaip įvardinti. Tačiau kai kalba suaugusi moteris, nelabai gražiai skamba. Beje, atsisakyčiau ir žodžio „krachas“. Labai sunkus ir prie teksto nederantis žodis.

Stengiausi pažiūrėti objektyviai, gal net kritiškiau, nes parašyti pagyrimą lengva, o štai pamatyti tai, kas slypi po pirmo įspūdžio, perskaičius tekstą, ir turinio - sunkiau.
Visada džiaugiuosi, kai poetai pabando rašyti prozą ir jiems neblogai sekasi :)

Vartotojas (-a): Algimantas

Sukurta: 2011-09-29 10:06:38

...Kai žinai, kad tai tikra ir niekas neišgalota ir taip gražiai su rudeniu susieta - sujaudina...
...bijau ir prašyti tęsinio...
Gyvenimas nesibaigia rudeniu, nors tai ir gražiausias, man, metų laikas...

Vartotojas (-a): klevas

Sukurta: 2011-09-29 10:02:13

Žavi pabaiga ir Angelas Sargas savimi pasitikintis. Prasmingi ženklai.
Puikus kūrinys. Gera skaityti Autorės prozą:)

Anonimas

Sukurta: 2011-09-29 09:13:10

Yra ruduo atėjęs iš kairės, yra netikėta pabaiga ir žodžių septyni šimtai su viršumi, o svarbiausiai yra įdomus pasakojimas, atitinkantis konkursdo nubrėžtus kriterijus. Bent jau aš taip manau.

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2011-09-28 23:22:27

Gyvas, šviesus pasakojimas apie labai sudėtingą gyvenimo laikotarpį.

Vartotojas (-a): klajūnė

Sukurta: 2011-09-28 22:53:50

aiškūs ir vaizdingai perteikti išgyvenimai. Ačiū už gražią pradžią.

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2011-09-28 21:26:52

Labai ašri patirtis kalba...bet , kadangi tai praeitis...sveikinu su konkurso padaryta pradžia...labai atitinka pagal konkurso pavadinimą...