← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/53994

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Liusija

Sukurta: 2011-04-06 21:45:57

Prasmingi pamąstymai....... Įdomiai

Anonimas

Sukurta: 2011-04-06 07:54:11

"Moteris. Moteris – mama, moteris – žmona, moteris – dukra. Moteris – mano kančia.
Dieve, kam paėmei iš vyro šonkaulį ir sukūrei ją, jei neišmokei, kaip mylėti? Kaip būti mylimam?
Tai netikroji meilė? Tai kelias į pažinimą?"-čia tikra ir labai taiklu.
Visa kita taip pažįstama ir žinoma :)))

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2011-04-05 22:34:09

Meilė- tai širdies šauksmas, jame yra viskas: supratimas, pasiaukojimas, norai , svajonės, skrydis ir nuopolis. Viskas. Ir tą jausmą reikia globoti, skatinti abipusiai.Tada ji trauks,be jos niekas neegzistuos.Reikia džiaugtis vienas kitu. Tai irgi menas, kūryba.

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2011-04-05 22:22:56

...tikriausiai sampratą lemia asmeniniai išgyvenimai ... norėtųsi palinkėti, kad jie būtų šviesūs, lengvi ir ... kaip daina, o ne spengianti tyla ar skausmas...

Vartotojas (-a): rebel777

Sukurta: 2011-04-05 20:47:21

Giliai užkabinta:) Kartais sakome, kad meilės nėra vien dėl to, kad pasirenkam netinkamus žmones. Kartais sakome, kad jos nėra, nes nemokame taip mylėti. O juk tereikia klausytis ir duoti žmogui tai ko jis laukia. Iš širdies, nes mylėti- joks nusižeminimas, tai aukščiausias kilnumas. Kiekviena kova kažko išmoko, klausimas tik ar mes pasimokom ar vis liekam ir liekam kaip mokykloj antriems metams. Man patiko jūsų įrašas, kad ir vyriškai auditoriai galbūt skirtas, bet jausmas neturi lyties:)

Vartotojas (-a): Pilvotukas

Sukurta: 2011-04-05 22:38:21

Turi išmokti pats mylėti.
Suprasi tik tada, kai liausies
To panaudoto šonkaulio gailėti.