← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/51883

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Laukinė Obelis

Sukurta: 2011-01-24 01:20:01

"Persotinti mūsų gyvenimai lūžta nuo lyg ir nereikšmingų akimirkų. Reikia velniškai akylaus žvilgsnio ir gerų akių, kad pamatytum ir aprėptum visą horizontą."

"Palėta" - keistas žodis, nors Dab.liet.k. žodyne jo nėra, man jis geras, įdomus, skambus, bet toks išskirtinis, kad vengčiau jį vartoti per dažnai. Taip - per dažnai, mano manymu.

Kam apkrovei tekstą skliausteliais?

Pradėjusi skaityti, tikėjausi visai kitokios eigos. Pirmoji teksto dalis man pasirodė tokia tyra, lengva - tiesiog atgaiva po paskutiniųjų dalių su kulkom ir kareiviais. Bet... ėch, ir vėl TAI užgriuvo. Ne, ne - viskas puiku, stipru. Tik gal ir vėl per mažai erdvės tokiam įvykiui nupasakoti. Ar tau taip neatrodo?

Ir ta scena traukinio kupė tarp motinos ir vyriškio nevisai įtikinama. Padirbėčiau prie to.

Puiku. Mano manymu, tai visai visai neteršia literatūros. Peace.

Anonimas

Sukurta: 2011-01-23 21:57:52

Nepriekaištingai puikus tekstas.
Rekomenduoju.

Vartotojas (-a): Liusija

Sukurta: 2011-01-22 19:50:27

Esu nustebinta tokiu autentiškumu, puikiai atsispindi XX a. pirmosios pusės laikotarpio gyvensena. Įdomiai aprašyta vieta, kur veikėjo mama puošėsi, ir pats kūrinys sudomino :)

Vartotojas (-a): Pelėda

Sukurta: 2011-01-22 14:12:09

Sodri, net labai sodri kalba, mokanti "piešti" peizažus. Tai man, sakyčiau, prasmingiausia, ką randau.
Sėkmės tau!