← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/48939

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Medis

Sukurta: 2010-10-12 20:46:46

Ketvirtas, ilgokai lauktas žaidimas, vėl - iš fantastikos. Daug veikėjų ,vardų, judėjimo ir t.t. Mano manymu čia tik - pradžia, reikalaujanti tęsinio. Aišku tęsinys neįmanomas, duotųjų žodžių limitas baigėsi. Nesu tokio žanro mėgėjas, ar fanatikas, tačiau abejoju tokiais dirbtinais pasakymais, kaip šis: Martinas dabar suprato, kodėl kotletai šalti ir sūrūs, o asfaltas tuščias. Virš jo nesklandė netgi vikrieji robpiteriksai. ir t. t. sėkmės žaidime, nors kaip ir nebeieškau kažkuriame komente pasakė, kaip tuos žaidimo kūrinukus sujungti į bendrą žaidimą... ?

Anonimas

Sukurta: 2010-10-11 08:58:26

Labai ilgas kūrinys. Patiko. Žiedlapiais pakvipo...Laki fantazija.

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2010-10-10 21:41:48

Ilgas darbas, bet... ryte prarijau.
Manau, kad tai kol kas geriausias žaidimo darbas. Ir darkart įsitikinau, kad nesuklydau panaikindama maksimalaus simbolių skaičiaus ribą. Nors nesu fantastikos mėgėja (juolab mokslinės fantastikos), tačiau šįkart ryte rijau akimis ir likau sužavėta.
Kuriama intriga, puiki atomazga ir labai gražiai visumon sugulę žaidimo žodžiai. O pabaigoje pagrindinis žodis taip suspindėjo, kad neturiu ką ir pridurti.
Puikus darbas. labai.