← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/4872

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2006-04-18 15:58:58

kūrinyje yra klaidų, kurių neminėsiu, nes jas paminėjo kiti, bet jis man patiko. autorius palieka intriga ir laukiu tolesnių dalių.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2006-04-18 01:20:21

tai tik fragmentas iš kūrinio

Vartotojas (-a): Apytiksliai

Sukurta: 2006-04-17 23:44:57

" Nurimus triukšmui, tylą praplėšė balsas" - ne tiek ilgai lyg ir buvo tylu, kad tyla būtų tapusi labai stipri. gamtoje nebūna visiškos tylos paprastai.
Negras Džimis Ronas ir migras Eltonas Džaras" - negi taip svarbu odos spalva?
kas yra migras?
ginkluoti naujausiais „Forto“ tipo ratmonsteriais" - kadangi nėra paminėta jokių kitų ratmonsterių, manau nebūtina pretenzingas pavadinimas.
ratmonsteriai - man monstrai labai jau negražus vertinys.
"Tą akimirką mašiną kažkas sudrebino" - tą akimirką gal nebūtina, juk ir taip aišku, kad tada.
zorgai - truputį toks keistas pavadinimas.
Ardorietis - labai gerai skamba.
Psichodemai - sakyčiau, pretenzingas pavadinimas, psicho- siūlyčiau vengti, nes labai jau daug kartų girdėtas terminas.

Anonimas

Sukurta: 2006-04-17 22:20:20

Nevisai sutinku su kai kuria Ixaono kritika;))))
,,Dešinėje, du laipsniai į šoną. Filipado pusėn
Emmm, visai priimtina. Kalba gi žmonės, ne robotai. Jei aš sėdėčiau tanke ir man koks neraliuotas ziorgas periskopą užkištų, tai išvis...visus į vieną vietą pasiųsčiau:))))
,,praslinktų Pontijaus perėja, kur daugybė kliūčių
Accept;) Nebūtina vardinti kokios tos kliūtis, man aišku kad ten tos kliūtis yra ir kad pro jas neraliuoti ziorgai nepralįs ir man tanko periskopo niekas neužkiš.
Dėl ,,bet kokiam slėgiui atsparus metalo lydinys tai sutinku su Ixaonu. Toks, kiek orentuojuos fizikoj, nelabai gali egzistuoti.

Dėl pačio kūrinio. O man patiko:) Nėra tobulas tai tikrai- iki tikro unikalaus fantastikos šedevro(tikiuos gerb. autoriaus nepyks už tokius žodžius, mat aš pats niekuomet tobulo fantastikos šedevro nesu parašęs ir ne man čia spręsti:) dar tolokai- bet kūrinys skaitosi gana smagiai.
Kiek matos, autorius turi kūrybinės potencijos. Ir, manau, nemažai. Tik dabar nepsichuokim, neskubėkim ir parašykim šedevrą:))))
AUF WIEDERSEHN;)

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2006-04-17 21:46:55

Paaiškinimai: kareiviai neskubėjo šauti nes dažniausiai nepavyksta nukauti apsukraus priešo ir pavojingo priešo. Be to ir atstumas iki priešo buvo ganėtinai tolimas.
Deja, nepaaiškinau kas tie ratmonsteriai, nors privalėjau. ratmonsteris - ratuotas monstras, galinga šarvuota mašina.
Pultkamera - patalpa šarvuotyje arba skraidančiame kosminiame aparate, kurioje esam valdymo įranga, valdymo pultai.
Kad atsparus lydymui, karščiui arba šalčio ar kitai atakai (išskyrus slėgiui) tikrai nepaminėjau. Taip, tas metalų lydynys tikrai atsparus absoliučiai bet kokiam slėgiui.
Dauguma ardoniečių - žmonės.
Regionieriai - regionuose dirbantys (tarnaujantys) asmenys