← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/48213

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2010-09-19 14:02:34

Žodis blėsavo ne mano išradimas. Jį savo kūriniuose yra vartojęs literatas, buvęs laikraščio redaktorius Stanislovas Sliužinskas iš Alytaus (beje, šį kūrinį 1990 m. jis peržiūrėjo ir truputį redagavo, į tekstą įterpė ir anksčiau minėtą žodį). Beje, kūrinyje aprašomas vaikinas daug kartų lindo po dušu, bet tik vieną kartą voliojosi smėlio aikštelėje, mėgindamas užgesinti ugninį šleifą. Todėl vienaskaitos forma, kalbant apie ugnies gesinimą smėliu, yra visiškai pateisinama.
Sakinį "Ir jis, staigiai apsisprendęs, užsimojo..." parašiau, kad niekam nekiltų abejonių kasgi įvyko su mergina. Nebūtų šio sakinio - kiltų painiava.
Visiems dėkoju už pastabas, už atsiliepimus.

Anonimas

Sukurta: 2010-09-19 10:43:52

Visai nieko darbelis. Tiesa: "...iš karto buvusi aistringa ir karšta, dabar vos blėsavo" nai mano atmintyje nei lkž tokio žodžio kaip (blėsavo) nerasta. TIkriausiai čia darinys iš žodžio blėsti. Tačiau jei taip, tuomet jis visiškai priešingas norėtai pasakyti reikšmei. IR dar štai čia:
"Todėl jis lįsdavo po dušu, o vieną kartą voliojosi smėlyje, tikėdamasis tokiu būdu atsikratyti to deginančio jį šleifo. Bet ir ši priemonė nepadėdavo" Čia labai jau suvelti veiksmai. Tarkim herojus tik vieną kart voliojosi smėlyje, tuomet negalėtų būdi būtasis dažninis (nepadėdavo). Reiktų (nepadėo). tačiau iš tolesnio teksto matosi, kad kalbama apie daugiau priemonių. TUOmet (priemonė) negali būti vienaskaitoje. Reiktų (priemonės)

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-09-19 02:44:15

Įdomu. Man tikrai įdomu.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2010-09-18 23:21:46

Fantastikos skyrelis, manau, tam ir yra sukurtas, kad į jį būtų galima sudėti įvairiausios pakraipos nerealistinius kūrinius. Padavimai yra liaudies kūrybos produktas. O čia yra konkretaus autoriaus tekstas :)

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2010-09-18 21:59:24

na , nepavadinčiau tai fantastika, greičiau ezoterika, dar panašu į padavimą... :)

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-09-18 20:20:50

Visa tai praplėtus galėtų būti nebloga fantastinė novelė/noveletė :) Dabar man visas veiksmas per greitai išsivystė, nors idėja tai gera.

Vartotojas (-a): pasiklydusi_tamsoje

Sukurta: 2010-09-18 19:30:49

Kai skaičiau, pirma mintis- senoviškas kažkoks:)...Bet toks šiurpokas...brr...

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-09-18 19:24:27

ocho koks ugninis kerštas...