← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/45707

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2010-10-07 17:33:04

Vartotojas (-a): pabiruogė

Sukurta: 2010-09-29 16:40:20

Tokios viltingos eilutės, tegu jos pildosi

Vartotojas (-a): Rudenė

Sukurta: 2010-09-22 19:55:41

bet ar tai tikrai tiesa???

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2010-09-13 19:38:34

suvokiama... netgi įtikėtina. Matomai, kai kam - tai tiesiog būdinga. Absoliuto alkis visame.

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-07-02 00:28:09

Perskaičiau su dideliu malonumu.Tikras, alsuojantis jausmais: meile, abejonėmis, tikėjimu ir neviltimi bei vienatvės pojūčiu.Meilė – sapnas, iliuzija ir tvirtinimas – meilė vakar, šiandien , rytoj ir visada.

Vartotojas (-a): kristyan

Sukurta: 2010-07-01 23:55:14

Subtiliai, skalsia kalba perteiktas lyrinio subjekto išgyvenimas. Juntamas gilus tikėjimas ir abejonė, oponuoja amžinumas ir laikinumas. Pabaigoje skelbiama meilės amžinumo idėja. Realybėje, t. y. neidealioje sferoje, gyvenime, ją žudo aistra? Aistra turi pabaigą, o tuo pačiu ir žemiškoji meilė? Žemiškoji meilė = aistra? Deklaruojama platoniškoji sielų meilė? Trubadūriškai aukštinama moteris kaip meilės siekiamybė, niekada nepasiekiama? Angeliškoji meilė (amor angelicus) ir dieviškoji meilė (amor divinus) turi būti aukščiau nei geidžiančioji (concupistecentiae), žvelgiama į moterį kaip į dvasinę tobulybę? Žemiškoji moteris, kaip ir trubadūrų poetikoje, sudievinama? „VISOS MANO MINTYS Meilėje nugrimzdę, / kiekviena jų turi išvaizdą kitokią, / viena man į ausį pasiduoti suokia, o kita man šnibžda, jog tai beprotybė, / Viena kaip viltinga priegloba man žiba, / o kita dažniausiai ašaras man sunkia, / sutaria tik Gailesčio melsti man pramokę, šiurpdamos iš siaubo, alinančio širdį.“ (Dante).
Jokių meilės ir aistros modifikacijų, "įvietinimo", tvarumo suteikimo? Siurrealizmas? Susitapatinimas su vienatve ir liūdesiu? Atsiskyrimas, užsidarymas savyje? Mėgavimasis savigrauža? Tik perpavadinus meilės jausmą galima prie jo prisiliesti?
Tai tik klausimai. Iki analizės toli. Eilėraštis TIKRAS.

Vartotojas (-a): Liepsnelė

Sukurta: 2010-07-01 22:56:05

Oh my GOOD, aš apšalus.
kokia ji graži... jūsoji meilė :)

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2010-07-01 20:18:57

Taip, be jos nė žingsnio...

Vartotojas (-a): Himmel

Sukurta: 2010-07-01 21:07:47

Sudrebinai. Ypatingai jautrus.

Vartotojas (-a): sada

Sukurta: 2010-07-01 19:49:02

Tikra...