← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/42959

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2010-04-15 16:21:59

man patiko antras

Anonimas

Sukurta: 2010-04-15 14:31:18

Darbas iš tiesų geras, gal ten geri literatūros žinovai, o tokių čia yra, kurie neša literatūros vėliavą, kabinėsis, užburia Žmogiškas jautrumas, svajonės, sėkmės Jums, dėkoju už nuoširždžią literatūrinę kalbą:).

Anonimas

Sukurta: 2010-04-15 14:12:05

Na, man regis, daugeliui nesvetima pasvajot „kas būtų, jeigu būtų“. Tačiau toli gražu ne kiekvienam pavyksta pauostyti sniegą nuo pačios viršūnės ar apauti ranką batu... Ilgą laiką negalėjau rašyti dešine, tik šiaip ne taip valgyt išmokau kaire, tad ir šiuo atžvilgiu darbas atrodo, gilus, išjaustas bei savas. Ačiū.
Kita vertus, ar nepabodo lietuviška saviplaka, perdėtas kuklumas? Tai retorinis klausimėlis gerb. kvintai, rašiusiai apie poezijos vėliavą.

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2010-04-15 12:52:43

man antro posmo per akis. Jis stipriausias iš viso teksto.

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2010-04-15 12:41:35

....geras darbas, tikrai geras... sugrąžink man rankas, kad galėčiau aprašyti ...

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-04-15 12:07:43

šis ne, neskaitau net iki pabaigos. (kaip ne jūsų braižas.) ir tas pasirengimas būsimajame laike kažką daryti, kuris yra aprašinėjamas, tikrai netinkama forma, labai prastina tokie pasakojimai, kada lyrinis herojus pradeda kliedėti ką jis darys. neįtikinama, nesiskaito tekstukas iki pabaigos, kur ten kas ruošiasi įšokti, bet prieš tai aprašo, kaip ten bus. maždaug
Gimsiu, įkvėpsiu oro, o paskui pabaigoje gyvenimo lysiu į medinę dėžutę... ir ką?.. (bet tai logiška, o čia dar prie viso to kliedėjimas po vėliava - poezija.) netinkama forma, neįtraukia skaityti, toks formos (būsimajame laike) pasirinkimas teksto net iki vidurio. pirmas sakinys jau sako kad galima jo ir neskaityti - nieko neprarasi, neskaitęs...
bet jūs mokate ir blogai parašyti (grožinį literatūrinį tekstą), kai norite. juokinga.

Vartotojas (-a): Laima

Sukurta: 2010-04-15 11:50:58

tikrai , uosčiau sniegą kalnų višūnėje, tokio kvapo daugiau niekur nėra...