← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/42361

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-03-31 14:09:58

jums ne arba taip (tai jums žinoti kaip jums.)
ilgiai nieko nereiškia - reiškia, bet daugiau talpumą, kiek talpiai, o tas talpumas gali būti paaiškintas.
tai gi galėtep kaip jums tik jums ir žinot. (vis tik gali ir nežinoti galėtep, kodėl Sokratas, ne?..)

Vartotojas (-a): galėtep

Sukurta: 2010-03-31 08:56:42

Kažin? Jei aiškinimas ilgesnis už tekstą....

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-03-30 20:45:36

dangaus negalima nušauti - tik žmogų jaučiantį dangų - jei nušausi (kas būsi?)
O, lamintas - kaip laminatas, tai lamintas - ne Sokratas, (viskas kas laminuojama yra ne filosofiniai traktatai BET Sokratas - yra filosofas. - žmogus. Dangaus negalima nušauti - o jei nušausi žmogų matantį jaučiantį dangų - būsi žmogžudys... kare kareivis, arba tu arba tave...)
nors Sokratas - jis nebuvo paties jo užrašytas - filosofiniai darbai jo.
Jo teoriją raštuose įlamino (žinoma apie jo teoriją iš Platono, Ksenofonto, Aristotelio (jau lamintų veikalų.)
laminuoti gali kokį popierių, vairavimo teisias, bet ne filosofinius traktatus, bei teorijas;
tai gi:
Dangaus, negalima nušauti – kas toks būsi?..
O lamintas, ne Sokratas – porą žodžių ir gana...
(dviguba prasmė, kai laminatas - lamintas.) kada apie Sokratą.
O kaip dangaus negalima nušauti - tikrai negalima, tik kitą matantį dangų nušovęs - esi žudikas, kareivis, ir daug kas, bet jei nušausi - kas toks būsi. (nors dangaus - nors ir nusišausi, kaip Nėris sakė
(Manęs dar nebuvo alyvos žydėjo..., ir t.t. dangaus negalima nušauti - neįmanoma.)
tai gi minčių etiudai - trumpieji žanrai.

dėkui, gulbinas.
dabar gal ir jums, ir ne tik jums, visiems kam neaišku, bus aiškiau.

Vartotojas (-a): gulbinas

Sukurta: 2010-03-30 20:11:18

na,privinguriuota čia...neišrišu...
:)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-03-29 16:31:17

tik čia buvo parašyta laminatas. Kaip ir žvelkite filosofiškiau - bet jau nėra.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-03-29 16:26:10

yra, o gal sakote kad nėra?

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-03-29 14:05:05

bet čia ir ne apie chirurgus... (ir ne apie eutanaziją jei sakote dangų nušauti... tai kažką konkrečiai dar jaučiantį, matantį uodžiantį dangų, bet prašantį eutanazijos - nesiimu spręsti, ar tai geriau. nesupratau jūsų komentaro tylsala. nesiaiškinkite. (būna žmonių ir nupjautomia kojomis)

Anonimas

Sukurta: 2010-03-29 13:18:46

Kai dūsta mintys, tada jau kojoms reikia bėgti...
Kada sapnai košmarais virsta, geriau nušauti dangų...

Kvinta nepyk... čia Tau iš visos dūšios...

Anonimas

Sukurta: 2010-03-29 16:20:39

Yra toks žodis lamintas