← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/40789

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): paukščio sparnai

Sukurta: 2010-02-19 19:29:32

SKYRYBA.... Skaitant laaabai kliuvo skyrybos klaidos. Jų tiek daug, kad net išvardint neįmanoma. Man taip pat pasirodė keista, kad Jūratės nuotaika iškart pagerėjo po to skambučio... Gan neperteiktos emocijos, nelabai analizuoti veikėjai. Kaip jautėsi Jūratė, kai pamatė savo tėtį su ta mergina? Reikėtų tai aprašinėti ilgiau. Na, aš nesu skaičiusi kitų dalių, bet jei kartojasi tos išdavystės, kaip, kad Iloniukė sakė - blogai, jūs turėtumėt nustebinti skaitytoją... Nenoriu įžeisti (juk pati esu tik moksleivė), bet tai pasirodė gan kvaila istorija. Bet nenuleiskite rankų, rašykite toliau, daugiau skaitykit ir kurkite tai, ką pačiai būtų įdomu perskaityti :)

Vartotojas (-a): Nuklydusioji

Sukurta: 2010-02-18 21:31:05

Nesu mėgėja kritikuot tik man vienoj vietoj pasirodė labai keista. Jūratė Perskaičiusi laišką taip nuliūdo, bet tik paskambino draugė ir jos nuotaika pasikeitė neatpažįstamai. Ir pati pabaiga. Kažkaip kartojasi. Juk Jūratės mama padarė tą patį tik su vyru. Šis skyrius man nelabai patiko. Bet džiugu matyti, kad po tokio ilgo laiko parašei naują skyrių ;)