← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/389

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2005-03-12 12:44:06

O sliekai juk minta žeme. :)

:

Sukurta: 2005-03-12 08:31:57

3,4,5 man priminė miįsles. uždavė klausimą ir acakymas:) be reikalo. net neįdomu vos ne skaityti darosi. palik kažkiek ir užslėpta. jei nori askleisk, bet tik ne visą grožį... pirmas šiek tiek neatitinka logikos [sliekai žemės neėda] bet neesmė. netgi pagyvina vaizdelį;) o šiaip tos neįprastos žodžių formos kartais visai ir gerai, bet su jom kaip ir su viskuo kitu - kas per daug tas nesveika... todėl man geriausias antras. tox žalias [mano spalva](::) nors ir šiaip gerai. šaunuolė. įsibėgėjai(::)

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2005-03-12 08:07:24

Šis žanras rašomas su skiryba. :)

:

Sukurta: 2005-03-12 08:00:36

Gal aš atsilikusi nuo mados, bet šitas žanras rašomas be skyrybos. Skyryba jį tik suvaržo...
Geriausias pagal mane 6-tas :)

:

Sukurta: 2005-03-12 07:21:28

Pirmiausia kas strigo: 1 - zodis "puruole" man rodos per stiprus, bet turbut taip turi buti. 2 - labai lengvas, grazus. 3 - labai grazus palyginimas. 4 - nesupratau zodzio "mėlis", "žiodino" - manau cia netinkmas, reikejo labiau atitinkanti busena zodi rasyt. 5 - "opuolis" nezinau kaip traktuoti, apytiksliai supratau. Taip pat lengvas, grazus, mielas. 6 - suolis ivyko, bet manau jis cia tinka "išbalėlis debesis / obelis" - bandyciau jungti viska, o ne atskirai rasyti... Labiausia patiko 1, 2 , 3 susumavus viska:)