← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/35846

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2009-10-30 13:07:24

Nblogai dėlioji žodžius, tačiau juose trūksta įtaigumo ir tikrumo. Nemaža dalis istorijos atrodo neblogai. Bet didžiausias minusas - tai istorijos nuspėjamumas.
Kitas dalykas - Valerijus. Jis mažiausiai įtikinantis personažas. Per jaunas karui, o jei vis tik buvo kare - tai ne taip gyvena, kaip grįžęs iš karo. Turbūt neteko pačiam gyvenime tokių sutikti?..

jei reiktų duoti balus - tai iš 10 duočiau 6,5.
Bet čia tik vieno žmogau snuomonė:)

Vartotojas (-a): Astra

Sukurta: 2009-09-17 18:27:19

Labai gražiai čia palikta mintis apie raštelį ant laikraščio skiautės. Patiko ir tas fragmentiškas įvykių vėrimas, kai visumą reikia sujungti pačiam. Juk taip įdomiau...

Linkiu sėkmės konkurse!

Vartotojas (-a): Medis

Sukurta: 2009-09-17 12:38:08

Šis kūrinys man priminė sukarpytą kadrais filmą, kuriame šokinėja mintys veiksmai ir t.t.
Kažkodėl pirmame kadre rašote apie Rasą, kuri lig - įsikūnijusi Jumyse (arba bandėte įtikti moteriškai čia žž pusei)
Antrame kadre, sugrįžtat i jaunystę, prisiminimus.
Trečiame jau į 25 metus
Ketvirtoj vėl į kavinę.

Neradau tarp tų kadrų jungiamosios dalies ir viso to apjungiamosios pabaigos išvados. Ir dar - ištemptas.

Anonimas

Sukurta: 2009-09-13 20:03:09

Nepaisant visko, man labai patiko. Net ir nepabodo skaityti, nes buvo idomu, visa ši istorija mane sujaudino...nors iš dalies juk tai panašu į pasaką, šiais laikais, paaugliams, augantiems vaikų namuose, taip nepasiseka...

Anonimas

Sukurta: 2009-09-05 20:17:20

ji žygiavo palengva > galbūt žingsniavo, jei lyginama su manekene.
Klaidelių daugoka: skyrybos, korektūros.

Turinys įdomus, tik skaitytojui čia, internete, per ilgas kiek:)

Anonimas

Sukurta: 2009-09-05 19:19:58

sekančiu nuostabios dienos malonumu > kitu nuostabios...
priėjusi kavine > kavinę
kapišonus > gaubtus
„Rasai tebuvo šešiolika“ – „Tik suėjus šešiolikai ji neteko tėvo“. Rasa su tėvu pradėjo gyventi šešiolikos, bet vos suėjus šešiolikai jo neteko? Loginė klaida.
nedaugiau dvidešimt penki > ne daugiau dvidešimt penkerių
Ir be proto daug skyrybos klaidų... Pasimokykit dialogų skyrybos.

Pati istorija gal būtų ir visai nieko, o ir stilius geras, jei nebūtų taip ištempta.
Kūrinys labiau tiktų konkursui „Molis“, o ne šiam. Molis čia atliko svarbesnį vaidmenį, nei laikraščio skiautė, nors ir jis čia nebuvo kertinis akmuo...

Vartotojas (-a): Regina Tamošiūnaitė

Sukurta: 2009-10-07 12:10:06

Patiko. Labiau už J.Ivanauskaitę. Sėkmės.