← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/2430

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): st_a_s

Sukurta: 2005-11-05 19:15:56

atsakantis klaus'tukas -
ne taip jau mažai iš sielos...
:-)

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2005-11-03 19:23:17

"net" reiškia labai daug gėrio ;-) nutylėjimai palieka erdvės skristi mintim, tik pas jus jos kažkaip blokuojasi ;-)

:

Sukurta: 2005-11-03 15:51:38

Tavo klausime nėra klausiamojo žodelio ... Nesutinku ir nesutiksiu su tokiais argumentais. Niekas nieko ten neklausia. Tokių ilgų kaip tūkstantmetis klausimų negali būti. Neįtikinai. Klausk taip, kad net ir ne poetai suprastų? Pvz., po kiek poezija?

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2005-11-03 15:17:36

"nuraminsiu rudeniu
sulytą šį vakarą
kaip balta avelė
laisva poezija
išsiliejančia
iš sąmonės
periferijų?
ne ne ne!"

Nes pati klausiu "ar iš sąmonės periferijų išsiliejančia laisva poezija"
(praleistas žodelis
ar)
tada atsakau, kad
ne ne ne iš sąmonės periferijų, o iš sielos geluonies į gėrio šerdį"
tau, Juzele ;-)
- - - -
ar aiškiai išpažinau savo kaltę prieš publiką?
- - - - - - - - -

:

Sukurta: 2005-11-03 14:56:17

Išversk į lietuvių kalbą tą klaustuko pagrįstumą. Mano čia niekas nesuprasti ... Matai, jog visiems kliūva tas klaustukas. Klaupkis ant kelių ir aiškinkis. Čia ir dabar :)

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2005-11-03 14:38:46

Mielieji, klaustuko būtinai reikia ;-) Ot ;-)

:

Sukurta: 2005-11-03 14:08:54

Abejoju klaustuko tinkamumu. Paskutiniai žodžiai skirti tik ypatingai protingiems ir poetams. Tai dar kartą įrodo, kad aš nei vieniems, nei kitiems nepriklausai.
Labai jau tolygiai tavo rudenėlis plaukia. Kurioje vietoje užšifravai būtinybę šią pajautą aprašyti eilėmis? Neįžvelgiu to akstino. Einu akinius kaštono lapais nušveisti.

:

Sukurta: 2005-11-03 14:07:23

Klaustuko kažin ar reikia. Jei apačioj nebūtų "ne ne ne", tai tikrai nereikėtų :)