← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/19867

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-12-04 10:09:20

prašau pataisyti t.b. : Rūdyjančiais

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-12-04 11:53:32

"Ant medžių kaulų baltų..." - man toks gražus šis pasakymas... Berželius priminė, nors autorė tikrai ne tai turėjo minty... čia tiesiog man taip norėjosi įsivaizduoti...

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2007-12-04 12:17:08

Skaudžiai jaudinanti tema paliesta, jautriu požiūriu į niokojamus švenčiausius žmogaus namus... nerimas dėl ateities...
Rūdyjančiais vėjais nulijo/Ant medžių kaulų baltų-- vaizdžiai sukrečiančiai išreikšta. Yra ir satyrinio atspalvio.
Reikalingas ir prasmingas kūrinys.

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2007-12-04 02:11:31

bijausi, ka ir sakyti... labai savaip moderniska darosi... taip neiprastai... Matyt, labai pripratinote prie to grazaus poetisko kalbejimo, kuomet atsidarai nauja Giedres eiliu ir pasiruosi- kvepuoti, o cia- bast!... Bet- manyciau, kad pavyko... Astriai pateikta, astraiai... taip tiesiai.... Idomu ir tai- tas savotiskas modernizmas su labai poetiskomis svelniomis eilutemis sumises... (ne filologe)- nagaliu per daug analizuoti. Siaip ar taip- paliete:))) I posmas- tiesiog vercia truputi suakmeneti, klausytis, suvokti... II- lyg ir sako, ko cia issidirbineji, juk vis tiek praeisi 8sakyciau dulke), bet Autore pateike tai labai poetiskai- "ryto rasa" :)) Tas persipybnimas- suteikia kuriniu dar daugiau astrumo, netgi satyros atspalviu....

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2007-12-04 02:13:04

atsiprasau del spausdinimo metu isivelusiu klaideliu..... susijaudinau is netiketumo:)))) Patiko:))

Vartotojas (-a): žuvėdra

Sukurta: 2007-12-06 13:15:11

Nostalgiškas, bet labai gražus. ačiū.