← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/16787

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2007-09-04 18:25:11

taip. Tad< reikia tos sveikatos rasti- vienatvei.... atsiplesti:)))) Patinka toks jumoro pakrautas poziuris, nors ir skauda... tas tiesa:)))

Vartotojas (-a): malaja

Sukurta: 2007-09-02 20:39:58

mintys - labai skaudžios ir tikros, labai
o va dėl formos, paties minčių pateikimo, abejoju: būtų proza - ne proza, bet ir (dar) ne poezija;
kitaip sakant, brangus dalykas nederamame inde; taip yra dėl gausaus prozaizmų vartojimo, buitinės sakinių sandaros ir intonacijos; daugoka dalykinio būsenos, esamos padėties aprašymo, o ne išsakymo, meninio vaizdo kūrimo. Vaizdo - regimo, girdimo, jaučiamo - štai ko reikia, kad būtų ne sausas davinys protui, o penas ausims ir akims, dar ir jautriai stygai.
:)

Anonimas

Sukurta: 2007-09-02 20:36:45

Skaičiau kelis kartus. Reikia gilintis , dėlioti mintis.
Bet man tai labai gražu ir vaizdinga . Paimsiu ir dar paskaitinėsiu :) Ačiū :)

Vartotojas (-a): Vynas

Sukurta: 2007-09-02 18:26:50

panašiau į eiles proza, nors bandyta rimuoti. Tema išdėstyta aiškiai. Apvilkti mintį poetiniu rūbu tikrai nėra paprasta. Bet juk niekada nevėlu "naujai gimti" tiek kūryboje, tiek gyvenime!

Vartotojas (-a): ebola

Sukurta: 2007-09-02 17:27:03

Atsiplėšti privaloma.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-09-02 16:30:23

nežinau, labai čia labai individualūs jausmai į vienatvę. Šiaip jau vienatvė ir vienišumas skirtingi dalykai; Žmonės kratosi vienatvės, turi požiūrį į ją dažniau negatyvų, nemoka būti su savimi, gal taip? niekas man čia neaišku, tik aišku, kad stengiantis ritmingai tai daryti yra bandoma aprašinėti emocinio pobūdžio dvasinę būseną, kuri lyriniam subjektui yra nepageidaujama, bet skaitosi jis man abejingai. nesukelia jokių nuotaikų, gan sausai. Manau jei visa tai parašius prozos formoje per kokį nors siužetą, gal mane kaip skaitytoją įsuktų. dabar jis man atrodo tik žodžiai žodžiai ir tiek.
Vis tik jūsų kūrinys kuris buvo apie ugnis man labiausiai patiko. jame ir minčių yra, ir toks ne tuščias.
Šitas atrodo dienoraštinis daugiau, bet sausas.
:)

Vartotojas (-a): mylimiausia

Sukurta: 2007-09-02 15:13:40

Patiko. Skaudus vienatvės jausmas pastebimas buitiniuose dalykuose: "Per savo metus riedėdamas, jautiesi mašina, Jausmines detales pakeitęs mechanika prasta."

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-09-02 01:17:56

...jausmų lygtis su daugybe nežinomųjų...graži puokštė poezijoje...