← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/1618

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2008-01-04 11:53:45

Atleisk, nebuvau skaitęs. Stuktelėjo per visą aukštaitišką prigimtį... tik norėtūs, kad visa skambet mūsų gimtūju kalbu. ot tadu, mysliu, būt ... Tikiuosi par Kazimerines Pagulby išgirsma (bendrinėj kalboj tai reiškia "išgirsime").

Vartotojas (-a): pagulbis

Sukurta: 2005-08-25 21:07:15

O o o! O koks Vakario balsas. Koks balsas!

Vartotojas (-a): Tina Rein

Sukurta: 2005-08-23 07:19:58

Graži poema, norėčiau išgirst, kaip ją pats autorius skaito.

Vartotojas (-a): pagulbis

Sukurta: 2005-08-22 21:03:27

Žemai lenkiuosi Tavo kūrybinei jėgai ir didelei Meilei mūsų ištakoms. Perskaičiau vėl naujai, nors prieš tai daug kartų buvau skaitęs. Manau skaitysiu dar ne kartą...
Iki susitikimo Pagulbyje.

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2005-08-21 23:49:12

Perskaičiau šį nuoširdų ir gyvenimišką, be jokių išsigalvotų vaizdinių eiliavimą ir mano atminty atgijo senelio klojimas, kuris "matė", kaip antrojo pasaulinio karo pabaigoje, "vaduojant" Lietuvą, užsidegė ir iki pamatų sudegė gryčia ir tvartas, kuriuos padegamosiomis kulkomis padegė kažkurios kariaujančios pusės kareivėliai...Ir ne tik senelio, ir jo kaimynų kluonai aiškiai iškilo atminty, su mažom vaikiškom išdaigom ir dulkėtomis talkų kūlėmis, šurmuliais ir linksmybėmis po jų, su "banditų" paieškomis, su saldžiu miegu ant šieno po linksmų gegužinių ir paprastų vakaruškų, kuriose apsilankydavo "miško broliai", visai neturėdami tikkslo kam nors "nutarkuoti"... Gaila, žinoma, kad į tuos kluonus nebuvo užsukęs nė vienas iš autoriaus minėtų poetų. Ne, ne, vienas buvo prieš karą: mano tėvas, mokytojas ir literatas, skelbęs savo kuklius kūrinius to meto spaudoje, ir padovanojęs man apystorį eilių sąsiuvinį, atsivežtą prieš pat mirtį iš Krasnojarsko...Suprantama, jis nesiskaito, kaip ir aš, parašęs senelio klojime ne vieną eiliavimą, skambiai eilėraščiais vadintą...
Dėl rimtų priežasčių aš, negalėdamas nuvykti į " poezijos ataidus Pagulby", nuoširdžiai sveikinu visus, kurie susirinks Kazimiero kluono atšlaime, su pirmuoju pažinties vakarėliu, linkiu gražiai ir linksmai praleisti laiką, pabendrauti
"akis į akį", kad tolimesnis bendravimas internetu taptų atviresnis ir malonesnis. Su pačiais geriausiais palinkėjimais šio gero kūrinio autoriui ir visiems būsimo susitikimo dalyviams, ir,suprantama, jo organizatoriams: *
,