← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/15434

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2007-07-09 23:53:46

kiek per daug nutylėjimų - tik autoriui aiškus tekstas.

Vartotojas (-a): rainiukee

Sukurta: 2007-07-07 18:05:58

Na kiekvienas juk supranta ir rašo savaip. Kam reikėjo - tas suprato. Bet vis tiek ačiū už pastebėjimus.
Kitoks vabalas... Tai pavyzdžiui Jūs, Unruly, irgi esat KITOKS (kitas) asmuo, nei aš. Ar būtina tam pateikti argumentų? Juk identiškų žmonių nebūna.
O kodėl kartais negalima vartoti, kad ir sviesto sviestuoto? Jei aš būtent taip norėjau išsireikšti?
O mylėti galima širdim, kūnu, dvasia, taigi ir mintim. Mintim už mintis. Jei suprantamai parašiau. Nežinau ar perskaitysit ir tikriausiai turėsit argumentų, bet savo nuomonę išreiškiau. :)
Gero savaitgalio ;)

Anonimas

Sukurta: 2007-07-07 17:21:15

visiškai kitoks vabalas -> kuo? reikėtų argumentuoti kuo jis kitoks, manau.
kiti suranda kitus -> kiti/kitus? sviestas sviestuotas, gal tiesiog kodėl žmonės randa sau artimus ar pan.
myli tūkstantį kartų tom pačiom mintim -> ar mylima mintim? trūksta logikos.

tekstas toks išdraikytas, padrikas, nesutvarkytas, reikėtų reguliuoti, nes dabar daug daugiažodžiavimo.

Anonimas

Sukurta: 2007-07-07 09:10:27

Galiu tik ta, ka reikia.Nei daugiau nei maziau... Jei jau nusprendei tai ir eik iki galo, nebent priesininkas pasalins Tave is zaidimo...