← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/14628

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-06-09 17:28:46

Šitas nelabai, bet yra labai fainų vietelių ir toksai originalus eilėraštukas iš jų man piešiasi;
štai toksai:

SAVIŽUDŽIŲ KLUBAS...

Senoj palėpėj
Guli dulkina praeitis -
Po skrynios dangčiais,
po lininiais apklotais
mamos naivumas -
kas šovė jai į galvą,
krauti kraitį man?..

Pro surūdijusią spyną
koją bando kišti laikas
sustojęs -
dar vienas kvailelis...
manė galįs pakeist mane -

Pro sutrūnijusią lentą
užmerkus akį vieną
sėdi ateitis. ir žaidžia.

rusišką ruletę...
su savižudžiu
ji žaidžia
mirties -
ir vėl šiandieną gyvu išeinu - Mhmmm,
kada gi pasiseks?..

_________________
dabar kaip yra tai kūrinys ne, o vietelių jame yra labai tokių patrauklių, ir nuotaika, ir veiksmo vieta kažkaip gyvai; Na klubas toksai, savižudžių. ( panašus toksai, kaip iš kino filme ( ten Olegas Dalis rusų aktorius vaidino pagrindinėje rolėje, jau miręs 1981m.03.03. jaunas, keturiasdešimt metų tik. Atrodo viešbučio kambaryje rado negyvą; bet sirgo, (vis su valdžia kovojo,) labai talentingas aktorius; ir tame filme vaidino kartu puikus lietuvių aktorius D.Banionis)) " Princo Florizelio nuotykiai". Ten buvo ir toksai /savižudžių klubas/ vienoje iš serijų.
Yra fainų, artistiškų - vaidybinių vietų ir nuotaikėlė yra. ( čia šiandieninį jūsų perskaičius, paskaičiau, ką dar esate parašiusi, gan įdomūs kūrinukai, bet čia rik dvasia, ir keletas vietų, o šiandieninis tai visas toks "lapkričio lapai")

Anonimas

Sukurta: 2007-06-09 14:27:35

Man norėtųsi, kad eilėraštis turėtų pavadinimą. Trūksta to rakčiuko, kuris padėtų atsirinkti, kuri mintis pagrindinė ir padėtų atskleisti ją.
Man per daug daugtaškių tvo abiejuose eilėraščiuose, jie jau nebesudaro jokio įspūdžio. Taip pat dautaškis lyg ir nutyli, o tavo eilėraščiuose intensyviai kalbama. Aišku, taip aš perskaičiau, gal ryt man kitką atvers tie daugtaškiai :)
Patiko, kad yra nemažai konkrečių detalių, jos neleidžia pabėgti iš eilėraščio. Ir erdvė vilioja užsukti eilėraštin.
Su norais gražai pritaikyta mitologija, bet „labirintai“ ir „grandiozinį“netinka palėpei. Rusiška ruletė —žiaurus žaidimas... Jo irgi nelabai įtalpinu į palėpės skrynias...
BET VISUMA PATIKO :)