← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/13364

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-11-09 15:30:12

.5 - ta dalis nepamatyta, ji daugiau nuo smegenų atrodo; iškankinta;(ją reikia pamatyti) dabar ji nėra gera, nėra organiška, kaip ketvirta;(daug kas atrodo dirbtina, reakcijos, jų net nėra ir iškarto reakcijas atskleidžiantys dialogai, replikos atrodo išgalvotos, neorganiškai dirbtinos; sakau nepamatyta dalis;)
(tik mano nuomonė; jis veiksmo dalis, ne vidinio veiksmo, vidinio pasaulio matomi peizažai, o išorinio, todėl svarbus ryškumas, organiškumas - nedirbtinumas, tikrumas, ; tokius dalykus reikia pamatyti kada išorinis pasaulis , jame veiksmas;, tada jos visada skaitytoją įtraukia,)
patiko tas kur susiveda :

/– Jeigu ieškai...– ...sielos ramybės...– ...jeigu pavargai...– ...nuo tokio tuščio gyvenimo...– ...junkis prie mūsų.../ --------------
tai yra patiko užmanymas, yra idėja, sprendimas, tačiau išpildyme dirbtinumas, reikia dar pamatyti tuos tarpus, dabar lyg viską stengiamasi, "poddognati" po tuo sakiniu, o iš tikrųjų turėtų būti klass vaizdas - t.y. gyvas, organiškas, kuris dar reziumuojasi į tą sakinį; (tai kūryba, čia reikia išlaukti ir pamatyti.)
fainas užmanymas, įmanomas išpildyti; bet reikia pamatyti; aktyviai laukti "paveikslų" "obrazų, smulkmenų, viską amatyti;
Patiko užmanymas šios dalies; reikia organiško atlikimo - trūkumas šios dalies;

Anonimas

Sukurta: 2007-04-25 23:37:54

Bum » dirbtina tekstą.
ši dalis man silpnoka, gal reikėtų dėti ilgesniais gabalais, - tarkim dvigubai ilgesnį.
kažkaip toks smulkus karpymas labas pabaigas žudo ir pradžią.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-04-25 07:44:21

Kūrinys savo dėstymu primena dramos veikalą, kur vyrauja dialogai, o pasakojimas trumpas, lakoniškas.