← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/13068

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2012-03-21 19:38:59

penki centai KRŪTINĖS DREVĖJ sidabrinio metalo - būtina bizniui

Anonimas

Sukurta: 2007-04-13 22:42:10

kažkaip labai jau negatyvus: nors ir yra pasakytas, kad svarbiausia,
jog esi turtingas savo siela, tačiau atrodo, kad tai savanaudiškumo ir
nykstančio gyvenimo tuštuma. Nupurtė.
įdomus

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2007-04-13 23:13:01

Kūrinio prasmę apkurtina „rėkiantys" žodžiai.
O „5 centai – mažas pinigas, bet su teisingu herbu" (čia iš nuogirdų turguje :)

Vartotojas (-a): Pranis

Sukurta: 2007-04-13 23:09:17

O juk visai nieko - bent iš dūšios parašyta. Eilutė „MANO dienos supuvę MANO miegas sumaltas“ - geniali. Mano tautietė Žemaitukė perdeda: ji iš tiesų turbūt taip negalvoja. Ak, tos moterys...

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-04-14 00:15:30

nieko sau satyra, vos neapsiverkiau; sarkazmo yra, bet ne satyra. o kūrinys patiko. tikras ir kiek daug to yra, gražiai surėdytas.
nepatiko tie žodžiai didžiosiomis, tai nusikopijavau ir perskaičiau juos normaliai pasirašius, tikrai labai gadina tekstą; (galima kursyvu parašyti , nors aš nežinau, kaip tai daroma, ką įjungti reikia, bet matau, kad taip daro.) labai apsunkina ir kenkia tie žodžiai parašyti didžiosiomis skaitant. tik tiek. o tekstas sarkastiškas ir geras. patiko. ( ne satyriškas, sarkastiškas, liūdnas bet teisingas. Geras sarkazmas ir be maivymosi, jautrus ir kartu sarkazmas. tiek , kad jame kritikos - kritikuojantis kūrinys, bet subtiliai; yra tokios tikros kritikos, na gal todėl satyra, bet skaitosi tai visai ne į juoką, sakau, gali ir apsiverkti.;) netapatinu autorių su lyriniais herojais.)) patiko.

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2007-04-15 01:38:29

yra "cinkelio" mano galva...tik 2 x 5 centai, lyg butu pritruke...