← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/12833

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-04-06 16:33:23

Pavasariškas ir šviesus, tačiau dar reikalaujantis papildomo darbo. Ir šlifavimo. Trumpinčiau iki minimumo.

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2007-04-06 17:22:11

Nepavargau, perskaičiau visas strofas. Ir aš pajutau pavasarišką gaivą. Ir dar autorės gimtojo krašto ilgesį, kuris jos vaizduotėje atkūrė savitą gimtinės gamtos grožį, paskatinusį parašyti šį nuoširdų, nors nevisai tobulą kūrinėlį. Patarčiau sutikti su TIKRAS DEARNIS pastaba, kad reikėtų sutrumpinti, glausčiau išreikšti svarbiausias šio eiliavimo mintis. Manyčiau, kad puikiausiai galima "paaukoti" visą antrąją strofą, nes trečiasis posmas savo prasme beveik identiškas antrajam. Pastebėjau ritmą trigdančius tris "perteklinius" skiemenis trečiosios strofos trečioje eilutėje. Paskutinį posmą sutrumpinčiau iki dviejų eilučių:" Gal kažkada ir mes štai taip atgimsim / Ir šito rojaus vaisius paslaptingai skinsim...". Tai tik mano subjektyvi nuomonė, Jūsų šventa valia sutikti ar nesutikti su šiais patarimais ir redagavimu. Su šv.Velykom, mieloji Irma, sėkmės moksle, darbe ir kūrybiniuose bandymuose:-))

Anonimas

Sukurta: 2007-04-06 18:37:18

pavasaris pavasarį pavasariškai kvepia
saldu čia, labai labai saldu :)

Vartotojas (-a): Pranis

Sukurta: 2007-04-06 22:05:54

Gera mergaitė, daug žino apie pavasarį. Bus poetė, nes „valdo“ klasikinę strofą. Atliekami „lapeliai“ laikui einant nubyrės.
Pranis

Anonimas

Sukurta: 2007-04-08 19:09:16

pavasariškas, bet pristigo kažko ypatingo.