← Atgal

Kartais gamtoje (gamtos, be žmogaus) išauginti daiktai, būna į ką nors...

Kartais gamtoje (gamtos, be žmogaus) išauginti daiktai, būna į ką nors...

Įkėlė: kvinta

Įkelta: 2014-07-10 17:48:57

Ar jos, paveikslu savo, tik mums panašios į kažką, ar jos panašios į kažką ir pačios sau?.. ir ką jos sau galvoja apie tai?.. klausimai retorinEI...(publikai).

Komentarai

Vartotojas (-a): Virgutė

Sukurta: 2014-07-14 22:35:45

Įdomi nuotrauka

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2014-07-12 15:40:45

REIŠKIA šitą-> White Egret Orchid (Habenaria Radiata) - gėlę Dievas tvėrėjas (Jūsų akims, Anuška) sutvėrė pagal baltojo vanagėlio paveikslą; (pažiūrėk- daugiau, pagal vanagėlio taip?..) (Nuoroda - kiek jų daug, bet visos į tą patį daiktą panašios... MUMS ŽMONĖMS žinoma, o jau ar jos ten yra sau į kažką panašios?..)

https://www.google.lt/search?tbm=isch&hl=ru-LT&source=hp&q=White+Egret+Orchid+%28Habenaria+Radiata%29&gbv=2&oq=White+Egret+Orchid+%28Habenaria+Radiata%29&gs_l=img.12..0i19.2172.2172.0.3297.1.1.0.0.0.0.109.109.0j1.1.0....0...1ac..34.img..0.1.109.c2ySwNM9Yoo
----------
Mhmm Anuškut, tai tada štai šitą - Snap Dragon Seed Pod (Antirrhinum), tvėrėjas sutvėrė (mano akim) pagal to(s) viso(s) žmogaus KAUKOLĖS paveikslą...
https://www.google.lt/search?q=Snap+Dragon+Seed+Pod+%28Antirrhinum&hl=ru&gbv=2&um=1&tbm=isch&tab=wi&oq=&gs_l=
-----------
bet ka(s)žin - ar Žmogus yra, ar tos gėlės senesnės Žemėje,  IR, jei gėlės senesnės, tai tokiu atveju žmogaus kaukolę (jau kurioje randasi žmogaus smegenys, skaityk, kad smegenys tai visas padaras, juose ir yra - "nuo-iki" smegenyse), ir tą vanagėlį, (išoriniu atžvilgiu), Dievas Tvėrėjas tvėrė pagal tų augalų paveikslą, o ne augalus tuos, pagal žmogaus kaukolės ir vanagėlio paveikslus... mhmmm.
a(r)ne? Anuškėle. :)
 
bet kas Dievą matė - kuris pasakė, kad Dievas Tvėrėjas žmogų sutvėrė pagal savo paveikslą... tai jau "garsiai pasakyta" ir užrašyta...  (ir, galų gale, gal jam tik buvo Dievas į žmogų panašus, kitam būtų visai nepanašus...)  ;)