← Atgal

x

x

Įkėlė: Nežinomas Dievas

Įkelta:

Komentarai

Vartotojas (-a): Manęs čia nėra

Sukurta: 2011-11-13 00:17:22

nu nieko nieko.. tik "centrinis" truputį peršviests ;)

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2011-10-09 13:21:00

flamandų tapyba :)

Vartotojas (-a): nordas

Sukurta: 2011-09-09 19:14:13

nu grazu

:

Sukurta: 2011-09-04 23:34:42

aha tikrai grazu

Vartotojas (-a): nektariukė

Sukurta: 2011-09-03 21:05:17

Graži fotosesija;)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-03-09 15:22:44

O! Šiandien jau yra viena nuoroda - google; (bet toje reprodukcijoje - matomas tik pats siužetas, o siužete bendro tik tai, kad būrio žmonių mintijimas apie tą patį - tačiau jie, siužetai skirtingi.) reikia žiūrėti normalią reprodukciją, tada galima pajausti; Internete tik siužeto turinys matosi - atmosferos nėra, atrodo kad paveikslas kažkoks per geltoną filtrą pateiktas - bet paveikslo kaip ir nematyti.
Tai ta nuotrauka ir tas paveikslas - toks pat mintijimo akimirksnis (kolektyvinės sąmonės mintijimo akimirka: lyg mintijimas ir į tą mintijimą įsiklausimas tuo pat metu...).
http://www.photographersdirect.com/buyers/stockphoto.asp?imageid=2548133

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-03-09 00:44:44

P.S.
patikslinimas:
ne /vietininkas/ - kur kame - pasakojE, o /veiksmažodis/ -ką veikia- pasakojA, t.y. kalba besiklausančioms moterims kokią nors istoriją, ir panašiai. (klaidelė žodžio galūnėje.)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-03-09 00:15:33

Labai graži nuotrauka. atmosfera, tarp tų žmonių asocijuojasi su vienu paveikslu, jei žinote
Dailininkas jo Paulis Veimaras, o paveikslo pavadinimas "Pokalbis". (Vakarų Europos tapyba). Keista, bet paveikslas liuksusovas labai, o internete neina jo rasti. O gal jį kas nors nufyrino, mat jis buvo tarp 1500 paveikslų (Vakarų Europos tapybos) esančių Lietuvoje, Lietuvoje esančiuose muziejuose. Tai vienu iš to 1500 skaičiaus paveikslų, esančių Lietuvoje. Net Яндекс saite neina rasti to paveikslo, bet jei jis nebėra niekur registruotas, tai nenuostabu, juk jis buvo Lietuvos TSR muziejuose, o per visą tą nepriklausomybės įsigalėjimą, gal kažkaip tais dingo?.. na dabar, nerandu niekaip jo internete.
Albume Vakarų Europos Tapyba jis randasi 170-171 puslapyje; 170 visas paveikslas, 171 to paveikslo išdidintas fragmentas. Labai panašios atmosferos, tame paveiksle ir jūsų šioje nuotraukoje kurią eksponuojate. (tik ten, lyg kažkas pasakoje, o besiklausančios moterys - tylėdamos klausosi, ir apmąsto tą pačią mintį, o pas jus, lyg po kokio nors koncerto, ar vakaro - jie visi ilsisi, tai yra tyli ir apmąsto tą patį koncertą, kuris praėjo. Na klausosi to smuiko... jau metafora.) tai va nuotaika tikrai labai tokia pati - tiek turi bendro, tiek aname paveiksle, tiek šioje jūsų eksponuojamoje nuotraukoje.

Labai puiki nuotrauka. (keista, kad to paveikslo internete niekaip neina surasti. geras paveikslas - puikiai atliktas, matosi turinys net reprodukcijoje - jaučiasi. gyvas labai.) Vakarų Europos Tapyba. PAUL WEIMAR. "Conversation"

Vartotojas (-a): Nežinomas Dievas

Sukurta: 2011-03-08 19:24:39

Folk punk grupės ''Flogging Molly'' fotosesija albumui

:

Sukurta: 2011-03-08 19:23:48

Tai bent! Kažkuris miuziklas, kuris? :)

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2011-03-08 18:41:43

įdomi scena ....